naik pening...

assalamualaikum...

hari yang pening buat diri saya..

seperti yang saya katakan, saya sedang membuat sedikit pembaharuan ke atas blog saya yang ringkas ini, tetapi lain pula jadinya..

pening..
serabut..
dan macam-macam lagilah...

entah macam mana, apa yang saya ingin katakan ialah mengenai posting saya yang di bawah ini. saya dah tapi elok-elok, tiba-tiba hurufnya sedikit lari, jadi tunggang-langgang...

makin pening saya dibuatnya,,,

makin pening kalau yang membacanya..

justeru, saya perlu mencuba dan terus mencuba untuk memperbaikinya lagi.. kalau ada yang tahu macam mana nak uruskan masalah ini, toong antar komen ya...

tapi saya tak mnyesal sangat, sebab saya punya sikap berani mencuba masih lagi marak dalam jiwa ini.. namun, saya harus berehar sebentar, kepala sudah sakit ni..

sekian dan harap maaf..
Share this article :
 

+ ulasan + 6 ulasan

June 13, 2009 at 4:56 PM

salam

tu biasa syekh.bila tukar template, akan effect skit posting2 kita tdahulu.

enta boleh adjust gune html.kena mahirkan main coding html utk betulkan balik sume tu..

pepn, keep work..cun wajah blog baru..jgn lupe slalu update k

=)

Anonymous
June 18, 2009 at 9:45 PM

hehe ap2 pn..
nice views..

June 18, 2009 at 9:46 PM

salam

ahaa,
keep trying,
tp 0kay dah tu,
~_~

June 19, 2009 at 3:24 PM

OK farid.kakak dah link kan farid punye

June 22, 2009 at 6:42 AM

salaam~ pls read my entry "salahkah". hope to share your thoughts...




**keep up blogging**

July 8, 2009 at 7:30 AM

salam..
keep it up.. :)
good work..

Post a Comment
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FARIDFARUQI - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger